Thursday 14 June 2012

Linen Painting

I love natural fabrics so much that I try to include them in my craft as much as possible. I decided to trial linen painting and went for a goose (I love geese, don't ask me why !) :

J'aime tellement les tissus naturels que j'essaie de les inclure dans mes projets de bricolage autant que possible. J'ai decide de m'essayer a la peinture sur lin et j'ai choisi de peindre une oie (j'adore les oies, ne me demandez pas pourquoi !) :




Then I wanted to explore the material further and went for the cream rose. That was more hard work !
Ensuite j'ai voulu explorer ce materiau davantage et j'ai peint une rose beige. Cela m'a demande plus de travail !


Work in progress ...



I have become a bit addicted to linen painting ... What is your addiction ?
Je suis devenue accro de la peinture sur lin ... Quelle est votre passion ?

2 comments: